Ro | Hu | En | De
Rent a Car
FAQ

Ce maşină să aleg?

Maşini disponibile

Unde pot circula?

Unde pot returna maşina?

Ce include preţul închirierii?

Cum influenţează cursul de schimb valutar preţul de închiriere al maşinii?

Ce fac dacă nu primesc emailul de confirmare?

Pot obţine reduceri la preţul de închiriere?

Pot beneficia de scaun pentru copil?

Ce fel de Permis de Conducere este necesar?

Ce asigurări include preţul?

Ce se întamplă dacă trebuie să modific sau să anulez o rezervare?

De unde şi cum ridic maşina?

Ce îmi trebuie pentru a ridica maşina?

De ce este necesara plata unui depozit?

Poate refuza agenţia să îmi închirieze un vehicul?

Ce se întamplă dacă nu-mi place maşina pe care am ales-o?

Ce fac dacă am un accident sau maşina nu funcţionează corespunzător?

Pot prelungi perioada de închiriere?

Ce se întâmplă dacă ţin maşina mai puţin timp decât am rezervat-o?

 

 

Ce maşină să aleg?

Trebuie să iei în considerare timpul pe care îl vei petrece în maşină şi cât spaţiu îţi trebuie - pentru pasageri şi bagaje. Apoi alege în funcţie de confort şi nu doar de preţ. Un spaţiu mai mic decât cel cu adevărat necesar îţi poate afecta călătoria

inapoi sus

Maşini disponibile

 

Dacia Logan | Ford Fiesta | Ford Focus Combi | Ford Focus Sedan (Berlină)

Hyundai H1 | Opel Vivaro - microbuz | Ford Transit

Ford Focus Sport (Berlină)

 

inapoi sus

Unde pot circula?

Maşina închiriată poate fi condusă doar pe drumurile publice din Romania.

inapoi sus

Unde pot returna maşina?

Tarifele practicate de Transair Agency iau în considerare ca loc de returnare orasul de resedinta adica Tg. Mures si imprejurimi pe o raza de 30 km. Totuşi returnarea se poate face în altă locaţie contra unei sume care sa acopere cheltuielile de transfer. Aceste tarife pentru returnare se adaugă la costul închirierii şi fac subiectul taxelor locale şi TVA. Aceste tarife vor fi achitate la livrarea maşinii.

inapoi sus

Ce include preţul închirierii?

Preţul include asigurarea full CASCO în caz de accident, asigurarea pentru daune produse terţilor, asigurarea de furt, comisioane obligatorii, taxe, TVA. Accesoriile nu sunt incluse în preţ.

inapoi sus

Cum influenţează cursul de schimb valutar preţul de închiriere al maşinii?

Deoarece plata se poate face atat in lei cat si in euro sau dolari nu vor exista influente majore legate de cursul de schimb valutar.

inapoi sus

Ce fac dacă nu primesc emailul de confirmare?

În cazul în care nu ai primit un email de confirmare a primirii rezervării, trimite încă o dată solicitarea.

inapoi sus

Pot obţine reduceri la preţul de închiriere?

Da. Daca esti clientul nostru fidel la inchirieri de masini sau la oricare alt serviciu pe care il oferim beneficiezi de reduceri la tariful de baza.

inapoi sus

Pot beneficia de scaun pentru copil?

În România, orice copil cu varsta sub 3 ani trebuie să fie asigurat într-un scaun orientat înspre sensul de mers al maşinii. Mentioneaza in solicitarea trimisa catre noi ca ai nevoie de un scaun pentru copil. Nu oferim scaun pentru sugari sau scaune pentru poziţionarea pe verticală (booster seats).

inapoi sus

Ce fel de Permis de Conducere este necesar?

Toţi conducătorii auto trebuie să posede Permis de Conducere emis de ţara de rezidenţă. Orice act provizoriu, de absolvent de şcoală de şoferi, nu este acceptat. Permisul de Conducere trebuie să aibă o vechime de cel puţin 1 an şi trebuie să fie valid şi să rămână valid pe perioada închirierii. Dacă Permisul de Conducere nu este în engleză, franceză, germană sau italiană, trebuie să prezinţi un permis de conducere internaţional (IDP). Acest permis este scris în 10 limbi şi serveşte drept traducere oficială a Permisului de Conducere în limba nativă. IDP-ul trebuie să fie însoţit de Permisul de Conducere valid.

inapoi sus

Ce asigurări include preţul?

Preţul închirierii include RCA şi asigurare full CASCO pentru avarierea maşinii şi în caz de furt.

inapoi sus

Ce se întamplă dacă trebuie să modific sau să anulez o rezervare?

Nu percepem comision pentru modificarea sau anularea rezervarii dar avem rugamintea sa o faceti cat mai din timp pentru a nu tine masina blocata.

inapoi sus

De unde şi cum ridic maşina?

Îţi vom trimite un email cu confirmarea care va conţine toate detaliile rezervării, inclusiv instrucţiuni privind locul de unde vei ridica maşina. Acest mesaj va conţine de asemenea şi informaţii de contact adiţionale şi numerele de telefon unde vei putea contacta agenţia. Pentru ridicarea maşinii de la aeroport, va trebui să contactezi agentul care livrează maşina. Acesta te va aştepta la terminalul sosiri, având numele tău înscris pe o hârtie.

inapoi sus

Ce îmi trebuie pentru a ridica maşina?

Când te întâlneşti cu agentul nostru, va trebui să te identifici şi actele să dovedească că îndeplineşti criteriile de vârstă (cel puţin 21 de ani), permis de conducere (valid şi cu vechime de minimum 1 an) şi card de credit (Mastercard sau Visa - înscrise cu numele tău).

inapoi sus

De ce este necesara plata unui depozit?

Deoarece asigurarea, chiar si full CASCO, nu despagubeste

- avarii produse la cauciucuri, jenti , toba de esapament sau

- dedesuptul masinii, provocate prin circulatia pe drumuri

- necorespunzatoare sau prin conducere neatenta.

Deasemenea in caz de accident produs din vina celui care a inchiriat masina, se pierde suma depusa ca depozit.

inapoi sus

Poate refuza agenţia să îmi închirieze un vehicul?

Agenţia va refuza să-ţi închirieze un vehicul dacă nu poţi face dovada unui act de identitate şi permis de conducere valid sau dacă nu pari capabil să conduci maşina în siguranţă... fără excepţii! În cazul în care agenţia nu poate livra maşina rezervată/confirmată (în cazul în care a fost "oversold" sau din orice alt motiv), aceasta îţi va oferi o maşină dintr-o categorie superioară (la acelaşi preţ şi în aceleaşi condiţii ca la rezervarea iniţială) sau va depune toate eforturile pentru a oferi o altă alternativă viabilă pentru tine.

inapoi sus

Ce se întamplă dacă nu-mi place maşina pe care am ales-o?

Vom face tot ce ne sta in putinta pentru a schimba masina cu una care sa corspunda nevoilor tale . Dacă masina face parte din alta clasa decat cea pe care ai ales-o initial, atunci pretul se modifica corespunzator.

inapoi sus

Ce fac dacă am un accident sau maşina nu funcţionează corespunzător?

În cazul dificultăţilor de ordin mecanic sau de accident, contactează agenţia imediat - ai datele de contact pe contractul pe care l-ai semnat - şi angajaţii agenţiei te vor sfătui ce să faci. De asemenea trebuie să notifici poliţia în legătură cu orice accident care implică răniri de persoane sau avarii ale maşinii, şi să obţii un proces verbal semnat de poliţie. De asemenea trebuie să obţii toate informaţiile privind persoanele terţe implicate în eveniment.

inapoi sus

Pot prelungi perioada de închiriere?

Da, cu condiţia obţinerii acordului agenţiei, care va solicita în plus plata zilelor de închiriere precum şi a eventualelor opţiuni suplimentare faţă de rezervarea originală.

inapoi sus

Ce se întâmplă dacă ţin maşina mai puţin timp decât am rezervat-o?

Preţul de închiriere pe zi oferit este în funcţie de perioada de timp. Din acest motiv agenţia de închiriere îşi rezervă dreptul de a recalcula preţul serviciilor oferite. În majoritatea situaţiilor nu se oferă reduceri de preţ sau rambursarea sumelor plătite.

inapoi sus

Copyright © 2007 Transair Agency - Rent a Car